Sunday, August 2, 2009

yo,wassup2

assalamualaikum.....

Nama diberi Muhammad Umar Bin Mohd Yunus.
Im not too young and not too old,im almost 19
I live in klang,selangor.
address?tak boleh beritahu kat korang..hehe=P
merbahaya kalau aku beritahu alamat aku kat sini..
Sekarang aku belajar kat Universiti Institut Teknologi Mara(UITM) segamat.. hehehe
BANGGA AKU..haha
perghh!! mula2 masuk UITM nie..ramai giler manusia..sesak,padat dan sebagainya..haha
time registration pelajar,aku gelabah gila,dah la aku punye fail tak tersusun,tapi alhamdulillah
smua beres.And then esok nye plak ada orientasi dgn MPP(majlis perwakilan pelajar)
best giler time orientasi.kena bangun awal plak tu,dah la slama nie aku x pernah2 bangun awal.hehe.jap2...to be continue ye..aku x brape sihat ari nie nk full kan blog aku nie.pening2 lalat.huhu..


No comments:

Post a Comment